A Review Of ایمپلنت دندان قیمت

Wiki Article

- روکش دندان، که بعد از کارگذاری و اتمام کار از نظر ظاهری شما مانند یک دندان واقعی در دهان خود مشاهده می‌کنید.

یکی از مواردی که باعث می شود مراجعان در انتخاب نوع ایمپلنت شک داشته باشند تنوع زیاد ایمپلنت ها است.

ایمپلنت معمولی: این نوع از ایمپلنت‌ها به صورت دو تکه هستند که از پایه و اباتمنت تشکیل شده اند و توسط پیچ به هم متصل می‌گردند. انواع معمولی ایمپلنت دارای قطر ۳ الی ۵ میلی متر هستند.

امروز شاید بتوان گفت حدود صد نوع ایمپلنت در بازارهای جهانی وجود دارد ولی معیار خوبی ایمپلنت، بر اساس پاسخ بافتهای پذیرنده ایمپلنت نسبت به آن می باشد که موفقیت کاشت دندان را تعیین می کند.

به کار گیری این مدل برای افرادی که دارای استخوان‌های محکمی نیستند و یا امکان پیوند استخوانی برای آنها وجود ندارد، بسیار مناسب است.

داشتن دندان‌هایی سالم و زیبا در زیبایی چهره و اعتماد به نفس تاثیر چشمگیری دارد.

ایمپلنت با چارچوب راموس: از این مدل ایمپلنت زمانی استفاده می‌شود که استخوان فک پایین فرد برای استفاده از ایمپلنت بسیار نازک باشد.

ایمپلنت باعث تحریک استخوان سازی در محل بی دندان می شود و همچنین ساختار فک و صورت حفظ شود ، نبود دندان در فک باعث کاهش ارتفاع فک و در نتیجه پیری زودرس می شود.

این مدت زمان برای ترمیم و سفت شدن استخوان دور ایمپلنت لازم است که البته بسته به جنس استخوان فرد و شرایط موجود، ممکن است این زمان کمی متغیر باشد. در طول این مدت براى بیمار روکش موقتى ساخته مى شود تا شکل ظاهرى ناحیه بى دندانى بطور موقت اصلاح شود.

کاشت ایمپلنت طی یک عمل جراحی بسیار ساده و راحت و با بی حسی موضعی در مطب و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و هیچگونه عوارضی ندارد.

پایه ایمپلنت که به عنوان خود ایمپلنت نیز در نظر گرفته می‌شود ظاهری شبیه به پیچ دارد و در بافت استخوان فک قرار می‌گیرد. از آنجا که این پایه از جنس پلاتین است در برابر مواد خورنده مقاومت بسیار بالایی دارد. در نتیجه بافت دهان را تحریک نمی‌کند.

یعنی در صورتی check here که فرد فک بالای کاملا بی دندان داشته باشد، معمولا با هشت عدد ایمپلنت می تواند صاحب پروتزی شود که مشابه دندانهای طبیعی فرد در دهان او ثابت می شود و قابل دراوردن توسط بیمار نمی باشد.

به هر حال در صورتیکه سیگار از یک یا دو هفته قبل از جراحی تا زمان ترمیم محل جراحی(حدود چند هفته) بعد قطع شودنتیجه بهتری بدست میاید.

عمدتا” روز جراحی و روز بعد ازآن بایستی از انجام کارهای روزمره و مشکل جلوگیری شود و شخص استراحت داشته باشد.

Report this wiki page